pondělí 20. července 2015

Dvě nové knihy :)

Vítám vás u článku, kde bych vám ráda ukázala moje nové knižní přírůstky. Jak je už z nadpisu patrné, není jich mnoho. Snažím se totiž zmenšit počet mých nepřečtených knih, ale přesto jsem neodolala a dvě si prostě koupit musela :D
Cestu věčnou nocí jsem si koupila někdy v květnu. Za tu akční cenu jsem ji v knihkupectví prostě nemohla nechat! Ještě předtím, než začnu knihu číst, mě čeká re-reading prvního dílu, protože jsem některé události již zapomněla.


Na vydání závěrečného dílu trilogie Labyrint s názvem Vražedná léčba jsem se těšila již od přečtení předchozího dílu. A hodně mě zajímalo, jak si autor poradí s ukončením. Nyní mám knížku již přečtenou a musím říci, že se mi líbila, ale konec mi připadal trochu uspěchaný – potřebovala bych více vysvětlování :D


A mě samozřejmě zajímá, jestli jste některou z těchto dvou knih četli, číst budete anebo se na ni vůbec nechystáte :)
 

8 komentářů:

  1. Nebe je má oblíbená série. Sice se mi závěr moc nelíbil, ale stejně má něco do sebe. Od Jamese Dashnera mám první díl Labyrintu ve čtečce a docela se na něj těším. Uvidíme, jaké to bude. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jednu knihu jsem nečetla, ale chtěla bych. Labyrint jsem viděla jako film a tak jsem zvědavá na knížky. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já musím konečně přečíst druhý díl Labyrintu :) Nějak jsem se zasekla v téhle trilogii :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné přírůstky :) Vražednou léčbu bych si taky moc chtěla přečíst :) A jsem ráda, že jsem dnes objevila tvůj blog, protože se mi vážně líbí :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)