středa 17. dubna 2013

Top týdne: Nejpřitažlivější obálky

http://img600.imageshack.us/img600/5055/tt4.png 
Toto pondělní meme má na svědomí Luu.Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Dneska jsem se rozhodla vybrat obálky, které se mi líbí. Zařazujii sem hlavně ty české. ( v tomto článku se neobjevuje moc textu tak se kochejte obálkami! :D)

 Zář
Tuhle knížku jsem nečetla, ale ta obálka ... Přijde mi taková jemná. Možná za to můžou andělská křídla či západ slunce. Dýchá z ní toho tolik, že to nedokážu popsat.








Mrazení
Obálka je laděna do modro-bílé.Prostá, ale přesto pěkná.









    

Anna krví oděná
Anna a její sněhově bílé šaty z kterých odkapává krev. Až mě z té obálky mrazí. Nic jí ale nemůžu vytknout. Podle mě jedna z nejpovedenějších obálek.

                                  
The book of broken hearts
Tuto knížku bych chtěla vlastnit snad už jen kvůli této nádherné obálce, kterou jistě ocení všichni milovníci knih. Nádherná fialová barva, a také srdíčko vytvořené z listů v knize. To všechno doplňuje malá žlutá květinka. Hotové pohlazení po duši.






Blue (Modrá jako safír)
Když ta obálka je tak nádherná! :) Líbí se mi modelka v modrých šatech, která je k nám otočená zády a také font písma.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář vám moc děkuji :)