čtvrtek 18. dubna 2013

Bylo nebylo (7)


 Meme, které vymyslela Kath :)


Včera jsem nějakým zvláštním způsobem ( nějak jsem si myslela, že je pondělí :D ) publikovala obvyklé pondělní meme Top týdne. Dneska nás tedy nečeká nic jiného než Bylo nebylo - tentokrát ve správný den.


O co jde?
Vezmi knihu, kterou právě čteš, a napiš první větu.
Dlouho jsem čekala, než jsem se dostala ke čtvrtému dílu Vampýrské akademie. Doufám, že ji stihnu do konce týdne přečíst, abych se mohla vrhnout na další díl. Nacházím se na straně 207 a jsem napnutá, jak to bude pokračovat! :)

 Název: Krvavý slib ( Vampýrská akademie 4)
 Autor: Richelle Mead
Rok vydání:2010
Počet stran: 367

"Kdysy, když jsem chodila do deváté třídy,musela jsem napsat rozbor básně."



Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář vám moc děkuji :)