pondělí 1. dubna 2013

Top týdne: Nejlepší knižní série

http://img600.imageshack.us/img600/5055/tt4.png 
Toto pondělní meme má na svědomí Luu.Cílem je uveřejnit topku něčeho, co souvisí s knihami.
Minulý týden byly nejlepší knihy bez pokračovaní. Tudíž dnes se můžete těšit na nejlepší série z let 2012-2013. (Starší série zde nezařazuji)


Odkaz dračích jezdců - Ch.Paolini
Tato série mi toho hodně dala. Možná by mohla mít méně stran ( a obsahovat zkrácené verze Paoliniho květnatých popisů), ale bez toho by nebyla tak výjimečná.


Drahokamy - K.Gier
Cestování časem,Gideon, Gwendolyn a její humor. Tato kombinace zaručuje tu pravou zábavu! Úžasné knížky, které mi dokážou vykouzlit úsměv na rtech




Vlci z Mercy Falls - M.Stiefvater
 Kniha mě lákala delší dobu. Když jsem ji konečně držela v rukách, věděla jsem, že budu spokojená. Pro mě krásná, něžná romance. Grace, Sama, Isabel, Colea a další mám prostě ráda. Stejně jako tuto sérii.


Hunger Games - S.Collins
Tak to vám bylo určitě jasné, že Hunger Games se tu objeví :) Nechápu proč jsem tak dlouho odkládala čtení. HG si prostě musíte zamilovat! :)
Nečetli jste? Koukejte to napravit. o hodně přicházíte!



Vampýrská akademie - R.Mead
Budete se divit, ale já četla zatím pouze jeden díl ( a to rovnou 3.díl - Stínem políbená).To však neznamená, že si ji nemůžu oblíbit. pro mě nejlepší série o upírech. 




Anna - K.Blake
Taková dodatečná perlička, na kterou nesmím zapomenout. V cz vyšel zatím první díl,ale tato knížka je báječná :)



2 komentáře:

  1. Z těchto sérií jsem četla jenom tři.. a to Odkaz Dračích jezdců (zatím první dva díly), celou sérii HG a také celou sérii VA. K ostatním sériím bych se také někdy dostala, protože Drahokamy už mě dlouho lákají :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drahokamy určitě vyzkoušej. Je to super čtení :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)