neděle 31. března 2013

(Mini)Recenze : Zavržený

Autor: Becca Fitzpatrick
Originální název: Hush,hush
Série: Nora Greyová ( 1.díl)
Žánr: andělé
Počet stran:368
R. vydání: 2010
Nakladatelství: Egmont


Nora Greyová je svědomitá, chytrá a rozhodně nemá ráda riziko. Jenže se zamiluje do Patche a to je její první chyba. Patchova minulost je totiž všechno, jen ne nevinná. A nejlepší, co kdy udělal, bylo, že se zamiloval do Nory. Seznámili se na hodině biologie a Nora chce jediné – držet se od něj co nejdál. Jenže jak se zdá, Patch je vždy o dva kroky napřed. Dívka na sobě cítí jeho pohled, i když Patch není nablízku. Cítí jeho přítomnost, i když je v pokoji sama. A když své okouzlení nedokáže déle tajit, vyjde najevo, kdo Patch ve skutečnosti je a proč ji vyhledal. A za všemi otázkami, které se dotýkají jeho minulosti, si Nora a Patch mohou navzájem položit jen jedinou: „Jak hluboko dokážeš padnout?“


Proč jsem si knihu vybrala
Knížka, na kterou jsem se moc těšila, snad jen už proto, že je o padlích andělích. Předtím jsem zamýšlela koupi knížky Padlí andělé od T.E.Sniegoski,ale nějak z toho nakonec sešlo. Toto téma mě nadchlo, a když se mi dostala do rukou kniha Zavržený, vůbec jsem nepochybovala o tom, že si čtení pořádně užiju.

Obálka
we♥it
K obálce stačí trojice slov - andělská, s nádechem do šeda a zajímavá.

Na co se můžete těšit?
(aneb stručný děj a moje pocity)
Kniha začíná tím, že hlavní hrdinka Nora má nového souseda v lavici na hodiny biologie.
Záhadného Patche - kluka bez minulosti.
Patch je svým způsobem přitahuje, ale Nora přitom cítí, že by se od něj měla držet dál. Připadá si v jeho přítomnosti nesvá a má pocit, že ji pronásleduje. Snaží se od něj tedy držet co nejdál.


"Patchovy oči připomínaly černé hvězdy. Bral všechno a nedával nic. Ne že bych o něm chtěla vědět víc. Nelíbil se mi zvnějšku a pochybovala jsem, že by se mi zamlouvalo, co se skrývá uvnitř. Tedy, to není úplně přesné. Zvnějšku se mi líbil hodně. Dlouhé, silné paže, široká, uvolněná ramena a úsměv zpola hravý, zpola svůdný. Cítila jsem, že mě neodolatelně přitahuje, a sama sobě jsem přestávala rozumět."

Patch byl od začátku tak tajemný, ale já si ho zkrátka zamilovala! Nora mi byla ze začátku knihy nesympatická. Ty její stále pokusy o přesazení mě unavovaly. Nakonec si mě postupem času získala :)
Jejich vztah mi přišel jako na houpačce, proto mě potěšil závěr. Celou knížku zkrátka netušíte, kdo je na té dobré straně, a kdo na té špatné. Ono bylo totiž opravdu zajímavé sledovat postupný vývoj vztahu mezi Norou a Patchem. A jak to tedy dopadlo? Pokud jste zvědaví, prečtěte si Zavrženého! :) 

Doporučuji pro ty, kteří
• mají rádi anděly
we♥it
• chtějí poznat Patche (:D )
• ocení drobnou kriminální zápletku 


Hodnocení
Knížka o padlých andělích, co se moc povedla. Má relativné uzavřený konec (  nejdříve jsem netušila, že je nějaké pokračování), takže nebudete muset rychle shánět další díly, abyste věděli, jak to dopadlo.
Hodnotím 4.hvězdičkami, které si kniha právem zaslouží.



  
      





Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář vám moc děkuji :)