sobota 20. září 2014

Dilema nad Papírovými městy



To si tak jednou naplánujete nákup knihy, která má vyjít v českém vydání. Jenže nevíte jednu podstatnou věc – jakou bude mít obálku. A tak čekáte a čekáte, až vám ji nakladatelství odhalí. Během tohoto období si přejete jednu z následujících možností:
 aby obálka zůstala stejná jako originál, protože patří k těm nejkrásnějším, které jste dosud viděli
 aby obálka byla změněna, protože se vám vůbec nelíbí
 ( anebo vám to je úplně jedno)
 
Při přemýšlení nad těmito dvěma výše zmíněnými možnostmi, můžete být trochu vyvedeni z míry tím, že existuje něco jako třetí možnost. Kniha vyjde ve dvou verzích – s novou českou obálkou a tou originální.

 http://cbldf.org/wp-content/uploads/2014/06/PaperTowns.jpg   http://data.bux.cz/book/003/686/0036865/large.jpg
 originální obálka           česká obálka

Tak přesně o tohle překvapení se postarala Euromedia Group, která tímto způsobem vydá Papírová města ( kniha s českou obálkou v edici světový bestseller vychází v říjnu u Knižního klubu a s tou originální v prosinci u Yoli ).

Osobně mě více zaujala originální obálka s červeným připínáčkem. Jenže jsou tu dva důvody, proč uvažuji i o té druhé. Vychází o celý měsíc dříve a navíc by se mi hodila k vydání Hvězd. A potažmo i Aljašce, kterou si teprve musím  pořídit. 
Stojím teď před velmi těžkým knihomolským rozhodnutím. 

S kterou obálkou sympatizujete vy? Už jste se rozhodli, kterou si popřípadě koupíte a bude zdobit vaši knihovničku?

12 komentářů:

  1. Ráda bych ti pomohla, ale stojím před naprosto stejným problémem. Chtěla jsem si knížku koupit v angličtině, jenže také ji měli v obou těchto verzích. Na té druhé se mi strašně líbí, jak je plastická a částo z ní vystupují... Ale nemohla jse se rozhodnout, která je hezčí, takže jsem si nakonec nekoupila nic :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se taky pořád ještě nerozhodla. Líbí se mi obě obálky. Asi si počkám až vyjde i druhá obálka a potom zajdu do knihkupectví podívat se jak vypadají obálky naživo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se kupodivu líbí i ta česká, možná i o něco víc než originál, ačkoliv ten má taky něco do sebe :) Já bych asi volila tu českou.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zrovna přišlo Yoli s tím, že bude vydávat v paperbacku i Aljašku. To bude taky dilema :D

      Vymazat
  4. Mně ta s připínáčkem přijde fakt hrozná, navíc by se mi nehodila k dalším greenovkám, takže já mám jasno. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si taky koupím tu hardbackovou, aby se to hezky hodilo :D

      Vymazat
  5. Tééda teď jsi mě úplně překvapila! Já právě počítala s tím, že kniha vyjde v hardbacku - jako Hvězdy a Aljaška a je pro mě teda překvápko, že vyjde později, u Yoli i v paperbacku! Wow!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s tím nejdříve také počítala a pak jsem si četla dotazy na buxu a byla jsem překvapena :D

      Vymazat
  6. Také řeším, které vydání si pořídit - Hvězdy mám v krásném paperbacku ale mě se osobně více líbí ta česká obálka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já to budu muset ještě řešit i u vydání Aljašky :D

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)