sobota 2. srpna 2014

On My Wishlist (11)


 
Meme pořádané blogem Book Chick City. Jeho cílem je napsat knihu, kterou byste si přáli pořídit.

http://data.bux.cz/book/003/643/0036435/large.jpg  http://data.bux.cz/book/003/591/0035912/large.jpg 
Na hraně zapomnění si chci opatřit už jen kvůli té krásné obálce <3 ( vím že se říká " Nesuď knihu podle obalu.", ale zrovna u této nejde odolat). Pak jsem také četla úryvek a ten mě zaujal :)

Hledání Aljašky - John Green se u mě dostal do speciálního oddělení autorů, od kterých bych si přečetla i nákupní seznam. A Aljaška vypadá opravdu dobře.








Zdroj fotografií: bux.cz




8 komentářů:

  1. Na hraně zapomnění si chci taky pořídit. Hledání Aljašky mě ale hoodně zklamalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Obě bych si taky chtěla moc přečíst :).

    OdpovědětVymazat
  3. Hledání Aljašky si chci taky pořídit .-). A máš pravdu, Na hraně zapomnění má skvělou obálku :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Obě knihy si chci moc přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  5. Obě dvě knihy bych si ráda přečetla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Obe knihy mám v hľadáčiku. Už by som o nich mala prestať rozprávať, kade chodím a fakt sa do nich pustiť. :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)