úterý 15. července 2014

Knižní shrnutí: červen + aktuálně čtu


Knižní shrnutí je moje vlastní rubrika, která se na blogu objevuje každý měsíc.


Po Překroč svůj stín jsem pokukovala nějakou dobu a když jsem ji objevila v knihovně, tak jsem byla nadšená :)
Kostičas mám také z knihovny, ale již si ho někdo rezervoval ( přečíst ho tedy bohužel nestihnu :/ )


Od babičky jsem za vysvědčení dostala knihu Bílá jako sníh, rudá jako krev. Bývá někdy přirovnávána k Hvězdám, tak mám opravdu velké očekávání.


To byly všechny knihy, které se ke mně za červen dostaly. Mám takový pocit, že budu muset návštěvy knihovny omezit, protože se mi doma hromadí knihy a já je pak nestíhám číst :D

Co právě čtu?
Tanec s draky, ale je to kniha velkých rozměrů, takže jsem minulý týden rozečetla Loď mezi hvězdami. Brala jsem si ji s sebou na koně, aby mi rychleji utekla cesta v autobuse. Jsem na straně 54 a trochu jsem se ve čtení zasekla. Postrádám v knize nějakou větší akci.
 Mamka si z knihovny donesla audioknihy, tak jsem si od ní vypůjčila Hypnotizéra a pouštím si ho u žehlení. Místy se trochu ztrácím, protože je kniha vyprávěna z pohledu více postav a děj se tak částečně vrací zpět. Byla bych moc ráda, kdyby jednotlivé kapitoly byly zmíněny ( stejně jako jednotlivé postavy) na obalu CD.
O víkendu jsem se začetla do Dědičky. Koupila jsem ji na jaře v Levných knihách a musím přiznat, že mě příjemně překvapila. Děj sice není moc složitý, ale knížka se čte skoro sama. Začátek mi trochu připomínal knihu Křídla.
Četli jste některou z těchto knih? Jak se vám líbily? :)

Mějte se krásně ;-)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář vám moc děkuji :)