úterý 1. července 2014

Knižní chvilky



 

Pár posledních týdnů jsem na blog nepřidala žádný nový článek. A to hned ze dvou tří důvodů
1) Učila jsem se do školy. Tolik testů jako v posledních týdnech jsme snad ještě nikdy
neměli
2) V kině jsem viděla Hvězdy nám nepřály
3) Přečetla jsem Hvězdy nám nepřály (včera)

Moje myšlenky jsem pak ihned směřovala na papír. Takže teď mám na stole hromádku papírů, na kterých mám různé poznámky a snažím se je postupně utřídit v souvislejší text. Stále ještě vstřebávám všechny dojmy z knihy ( + filmu) a tak tu alespoň publikuji knižní chvilky :-)






 Hvězdy nám nepřály se mi zapsaly do srdce. 
Více o nich v dalším článku. Snad ze střípků, které jsem si zapsala, dokážu něco vytvořit.
( Asi se ptáte proč mám knihu focenou bez přebalu. Při focení jsem nějak na přebal zapomněla a když jsem si to později uvědomila, tak mi začala "stávkovat" karta z foťáku a nechtěla se na notebooku načíst.)

Tyto nalepovací štítky jsou opravdu skvělé. Často je používám, když v knize objevím zajímavou myšlenku.



 
Začetla jsem se do Deliria. Námět mě zaujal, ale čtení mi rušily až příliš dlouhé popisy. Bez nich by kniha měla daleko lepší spád.





Poslední rozečtenou knihou je Tanec s draky.

Agátka na chvilku zapózovala před fotoaparátem, protože dostala něco dobrého. Jinak by jste viděli jen rozmazanou černobílou šmouhu :D


Tento snímek mluví za vše: Agátce očividně problesklo v hlavě " Jak jen se odtud nejrychleji vypařím?" a v sekundě zmizela.








9 komentářů:

  1. Tie nalepovacie pásiky sú skvelý nápad. Ja nikdy neviem nájsť v knihe myšlienky narýchlo, keď potrebujem, ale toto sa mi zíde. :D A podobné záložky s očkami robí moja sestra. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nalepovací štítky doporučuji. Dřív jsem si různé knižní citáty vypisovala na papír, ale takto je to mnohem rychlejší a taky lepší! :)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky! Agátka je na fotkách úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím se Simone, ty papírky jsou vážně super nápad! :D Agátka je roztomilá! Moc hezký fotky. :3 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. :3 :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, Agátka je boží :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)