sobota 19. dubna 2014

Knižní shrnutí: duben


 
Knižní shrnutí je moje vlastní rubrika, která se na blogu objevuje každý měsíc.


Co jen se to stalo, že se tu knižní shrnutí objevilo naposledy v lednu? Řeknu vám to popravdě - zakázala jsem si jakékoliv nákupy, dokud se u mě doma nesníží počet nepřečtených knih. Pak jsem ale zavítala do Levných knih a jakákoliv přesvědčení šla stranou :D

 
Plánovala jsem si dokoupit druhý a třetí díl Paranormálů, ale objevila jsem i Dědičku. Věřili byste tomu, že za tyto tři nádherné knihy jsem dohromady dala 97,- Kč ?


Dědičku jsem měla v hledáčku už před nějakou dobou, ale nakonec jsem před ní upřednostnila jiné knihy. Když jsem ji ale viděla v LK , nemohla jsem ji tam nechat.








 
Paranormálové jsou nyní kompletní. A jejich obálky jsou vážně krásné.

A co vy? Také jste podlehli nabídkám v Levných knihách? :)


15 komentářů:

  1. Sériu Paranormálové som si chcela prečítať dlhšie, ale nejako sa k nej neviem dopracovať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to opravdu těžké rozhodnout se, kterou knihu rozečíst jako další :)
      Tak až se někdy dopracuješ k Paranormálům, snad se budou líbit ;-)

      Vymazat
  2. Paranormálov zbožňujem 8) a Séria Trylle má tiež nádherné obálky 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fortuna má ty obálky fakticky překrásné - i Zahrada nesmrtelnosti má naprosto nádherné! :)

      Vymazat
  3. Pěkné kousky! Dědička bych si určitě chtěla někdy přečíst :).

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, Paranormály mám doma celé, vážně krása. Mě se povedlo ulovit Proroctví sester(všechny 3 díly) za neuvěřitelných 90 Kč. To byla bomba. Jinak dědičku si přečti, je pěkná:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proroctví sester jsem zatím bohužel nesehnala, tak třeba se mi to podaří při další návštěve LK :D

      Vymazat
  5. Skvělé kousky! Dědičku jsem četla a líbila se mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to doufám, že se mi bude také líbit :)

      Vymazat
  6. Milá Domčo,
    moc bych ti chtěla napsat na e-mail, ale nemáš ho tady. Prosím, napíšeš mi ho sem? Nechci to probírat tady v komentech.
    Díky Míša(Kouzelná klubovna)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné knížky :-) A opravdu.. obálky jsou naprosto nádherné :-) Jinak ten pocit znám- nakupuju a nestíhám číst :D :D Ale prostě potřebuju mít ty knihy doma :3

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)