čtvrtek 20. března 2014

9 otázek o Vampýrské akademii

( které by Rose označila za naprosto zbytečné :D )


Už před nějakou dobou jsem přemýšlela, na jaké téma vytvořit knižní Tag. A napadlo mě to až teď - s promítáním Vampýrské akademie v českých kinech.
Vampýrská akademie patří mezi mé oblíbené série. Jenže.... Jaké otázky vymyslet, abych předešla klasickému: " Patříš do týmu Dimitrix Adrian? "
Pár dní jsem nad tím dumala, zapisovala a různě otázky upravovala. Vzniklo z toho nakonec 9 otázek, které nejsou zcela normální ( vlastně nejsou normální ani trochu :D).
Pokud budete chtít přidat svoje odpovědi, tak mi určitě zanechte váš odkaz :)

1) Zatoužila jsi po přečtení Vampýrské akademie umět rusky?
Ano zatoužila :D . A na začátku roku jsem to i zrealizovala. Jako druhý cizí jazyk jsem si zvolila právě ruštinu. ( No není to skvělá představa vědět, že bych si s Dimitrim mohla popovídat v jeho rodném jazyce?  )

2) Co říkáš na to, že v knížce zazněla nepatrná zmínka o České republice ( konkrétně Praze) ?
Mám takový zvláštní pocit, že si v Americe poslední dobou začali spojovat upíry s Českou republikou. Nejde jenom o Vampýrskou akademii, ale také třeba o seriál The Vampire Diaries.
Každopádně mě zmínka o naší malé republice potěšila.
3) Kdyby jsi se mohla na jeden den ocitnout na Vampýrské akademii, chtěla by ses raději dozvědět něco nového z upíří historie anebo si raději zdokonalit svoje bojové techniky?
Nejraději bych spojila tyhle dvě věci dohromady!
Když bych si oravdu musela vybrat jen jednu z uvedených možností, tak bych se spíše přiklonila k té historii. No uznejte sami - probírat se archivními záznamy je rozhodně zajímavější, než dostat " nakládačku" od nějakého zkušeného dhampýra.

4) Dovedeš si představit mít s někým pouto? A kdyby jsi ho měla, byla bys raději na Lissině nebo Roseině pozici?
Být na Roseině pozici by se mi asi zamlouvalo více. Teda až na ten případný negativní vliv éteru. 
 
5) ( spoiler ohledně 3.dílu) Zachovala by ses stejně jako Rose a byla odhodlaná splnit slib, který jsi dala Dimitrimu?
Já bych se v první řadě snažila přijít na to, jestli existuje nějaká možnost jak ho zachránit. ( A když by žádný lék nebyl? Tak to vážně nevím...)
 
6) Richelle musí být zajisté velkou fanynkou do značek aut. Pamatuje si, které v knize zazněly?
Ve Vampýrské akademii to byla hlavně Honda. V Pokrevních poutech Sydney jezdila ve svém Subaru, které pojmenovala Latté a Adrian měl zase auto značky Ford Mustang :D
 
7) Dokážeš z knížky citovat?
Ano :D Paradoxně si většinu citací pamatuji spíše v angličtině. Třeba Adrianův výrok “Rose is in red, But never in blue, Sharp as a thorn, Fights like one too.” asi jen tak z hlavy nedostanu.
Úsměv na tváři mi zase dokáže vykouzlit Lissino “I like him.""Like or like?"Oh, there's a difference?” .
 

8) Co si myslíš, že by Rose dostala od Dimitriho k Valentýnovi?
Dimitri by se určitě zachoval jako správný romantik. Pro Rose by tak nejspíše přichystal večeři při svíčkách a pak ji překvapil růží nebo nějakým šperkem.
9) A co by naopak dostala od Adriana?
Adrian by Rose navrhl, ať se s ním vydá na nějaký šílený výlet s pak by jí nabídl, jestli nemá zájem podniknout skok padákem anebo vyzkoušet bungee jumping :D

1 komentář:

  1. Keby som bola veľká fanynka Vampýrskej akadémie, tak by som tento tag okamžite vyplnila, vymyslela si skvelé otázky :) V podstate sa mi tá séria páči, ale nie až tak veľmi. No porozmýšľam na týmto tagom a možno ho predsa len vyplním :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)