sobota 14. prosince 2013

Knižní shrnutí: listopad


Knižní shrnutí je moje vlastní rubrika, která se na blogu objevuje každý měsíc.

Již po osmé zde najdete knihy, které jsem si půjčila z knihovny, koupila anebo vyhrála. A samozřejmě tu nesmí chybět seznam přečtených knih za tento měsíc =) ( kde vlastně bude jenom jedna....)

V tomto měsící jsem si o trošku polepšila oproti minulému hlavně v tom, že jsem si pořídila nové knihy. A také jsem jednu přečetla!( chápejte - měla přes 800 stránek, to je jako 2,5 knihy :D).

Z knihovny
Už jsem si v knihovně stačila vyhlídnout i Nebezpečnou lásku. Od české autorky jsem delší domu nic nečetla, tak jsem napjatá, jaké to bude.
Potom tu mám knížku Myši (se starší verzí obálky), která mě taktéž zaujala, ale pořád jsem se nemohla rozhodnout, jestli si ji mám opravdu půjčit. Nakonec jsem ji popadla a přidala k ní ještě  Najít Sky.


Moje bichlička Střet králů, kterou právě čtu. Doporučuji! =)

Koupeno
Když jsem se po cestě ze školy stavila v levném knihkupectví (něco jako levné knihy, ale mají tam zase teošku jiný sortiment) , tak jsem tam objevila  první díl Hunger Games za 99 korun. A tak se mnou tahle knížka putovala domů. Teď mi zbývá ještě dokoupit si ten poslední díl a budu mít sérii hezky pohromadě.

Dostala jsem :)

V listopadu jsem měla narozeniny a dostala jsem od mých rodičů Indigové kouzlo (moc se těším, až si ho přečtu! :)) a babičce se zalíbila knížka Ve znamení štíra. Autorku této knihy jsem si oblíbila díky sérii Vlci z Mercy Falls. Tato knížka nemusí sednout každému, ale u mě patří k srdcovkám ♥  Takže doufám, že se mi podobně bude líbit i tato kniha.

Všechny knížky pohromadě ( omlouvám se za tu nekvalitní fotografii - bleskem se to hodně odráží)
 












Co jsem v listopadu přečetla? 
Jak už jsem psala, tak v listopadu jsem přečetla pouze jednu knížku. Ale stála opravdu za to! Hře o trůny jsem nemohla dát méně než 5 hvězdiček. Je to skvěle propracovaná kniha, právě čtu druhý díl a často přemýšlím, jak se autor dokázal vyznat vlastně v tom, kdo je kdo :D


Přeji vám všem krásný víkend ♥
Zítra plánuji přidat knižní chvilky :)
 

2 komentáře:

  1. Já chci taky babičku, která mi kupuje knížky, které mi sednou :) vlastně jsem od babičky zatím nic nedostala...:D Asi budu muset celému příbuzenstvu předložit můj to-read list. aby byli v obraze.:D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)