čtvrtek 3. října 2013

Bylo nebylo (14)

 Meme, které vymyslela Kath :)


O co jde?
Vezmi knihu, kterou právě čteš, a napiš první větu.
V měsíčním párování mi byla na měsíc říjen vybraná kniha od Patricka Nesse, takže doufám, že s ní budu aspoň trošku spokojená.
Rozhodla jsem se také konečně změnit vzhled a blog převléci do podzimního kabátku. Líbí se vám tento více než ten původní?

Název: Trilogie Chaos - Hlas nože
Autor: Patrick Ness
Rok vydání:2011
Počet stran: 372
" Když se vás pes učí mluvit, ze všeho nejdřív zjistíte, že psi celkem nemají co říct."

2 komentáře:

  1. Juhůůů... Chaos. Něco málo (opravdu málo, maličko) jsem o něm četla a velmi mě tato serie láká. A vždycky mě dokáže strašně "pobavit" jak jedna jediná věta z úvodu dokáže skvěle navnadit na knížku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tou první větou máš pravdu. Já doufám, že se podobných vět bude v knížce nacházet co nejvíce a budu se dobře bavit :D

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)