sobota 7. září 2013

On My Wishlist (2)



Meme pořádané blogem Book Chick City. Jeho cílem je napsat knihu, kterou byste si přáli pořídit.

Já vím, že je teď moje aktivita rovna bodu mrazu, ale nebojte - v notebooku mám už přichystané články, které budu během příštího tádne publikovat. Letos jsem totiž v prváku, a tak to trošku trvá, než se všechno zaběhne :) Nicméně na meme On my wishlist opravdu nesmím zapomenout.

Rezistence – Veronica Roth
Už to bude pár měsíců, co jsem četla Divergenci. Nejdříve se mi vůbec nelíbila, ale pak jsem z ní byla úplně nadšená :D
Na Rezistenci jsou trochu rozdílné názory – někoho zklamala a jinému se líbila stejně jako předchozí díl. Knihu bych si ráda přečetla a utvořila si na ni svůj vlastní názor =)
Četl z vás někdo Rezistenci? Pokud ano jak se vám líbila?
 

7 komentářů:

  1. Rozhodne odporúčam. Okej, nebola až taká dobrá ako jednotka, ale aj tak sa mi moc páčila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se Rezistence líbila dost, ale byla na mě trošku krutá, ale i tak jsem ji dala 5 hvězdiček jako prvnímu dílu ;)).

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem jí četla a moc se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)