pondělí 24. června 2013

Třicetidenní knihobraní: Kniha s nejhezčí obálkou



 
Takže-nějak jsem se nestihla přihlásit a zapojit do prvních témat( to víte - škola, různé testy,...). Ráda bych se zapojila do těch zbývajících. 
Tento báječný projekt pořádá VeEee

Dnešním dvanáctým tématem je  Kniha s nejhezčí obálkou.
tohle možná bude těžké, ale najděte ve vaší knihovničce knihu, která má podle vás tu nejhezčí obálku.

  
Tato kniha pro mě byla ( skoro) jasnou volbou. Obálka mě zaujala jednoho dne na internetu a právě z toho důvodu jsem si knihu pořídila. Ve skutečnosti vypadá ještě lépe.
A víte co se mi na té obálce hodně líbí? Symbolika obsahu knihy pomocí vyznačených částí. Graficky naprosto skvěle zpracovaná.
A jaká knižní obálka se líbí vám? :)

---------------------------------------------------------
PS: Omlouvám se, že v poslední době tu přidávám málo článku. Jde o to, že jsem se chtěla podívat na film Rubinrot ( natočen podle knižní předlohy Rudá jako rubín ). Nikde však nejsou k dispozici cz titulky. Takže jsem se rozhodla si je přeložit. Počítám s tím, že tak do soboty je budu mít určitě přeložené ( možná i dřív). Proto bych ráda požádala někoho z vás o spolupráci. Tím myslím publikovat titulky na svých stránkách či udělat korekturu. To víte - co se týče angličtiny nejsem žádný profík, takže nějaké chybky se v tom mém překladu určitě najdou :D.
 

 

4 komentáře:

  1. Krásna
    Fuuu, tak to ťa obdivujem a prajem veľa šťastia s prekladom :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mi zbývá asi 500 dialogů, ale je to pěkná fuška :D

      Vymazat
  2. to by bolo skvelé, keby si titulky preložila do cz! a podelila sa o ne samozrejme 8D anglicky chápem, ale predsa len češtinu viac rozumiem
    No a môj názor na túto obálku vieš, proste krása 8)

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)