neděle 16. června 2013

Třicetidenní knihobraní: Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce


 
Takže - toto by měl být osmý článek do knihobraní. Jenže já se nestihla přihlásit a ani na další témata mi nezbyl čas ( ti víte - škola, různé testy,...). Ráda bych se zapojila do těch zbývajících. 
Tento báječný projekt pořádá VeEee

Dnešním osmým tématem ( pro mě prvním) je  Kniha, kterou nemůžu dočíst do konce.

 Jako první mě napadla kniha Skleněný zámak -   právě ji čtu, ale raději bych se začetla do nečeho jiného. Tato kniha se ale objeví v jiném tématu.
Propátrala jsem tedy moji knihovničku a shodla se na tom, že do konce nemůžu dočíst knihu Jak myslí koně ( H.  Blake ).
Není to tím, že by bylak kniha nudná či špatně napsaná. Obsahuje řadu zajímavých myšlenek.
 Doufám, že ji  prázdninách konečně dočtu, protože obsahově vypadá dobře. jen na ni asi nemám vhodnou náladu :D
 

1 komentář:

Za každý komentář vám moc děkuji :)