středa 29. května 2013

(Gif) Recenze: Poslední oběť

Autor: Richelle Mead
Originální název: Last Sacrifice
Žánr: fantasy ( upíři)
Počet stran: 440
R. vydání: 2011
Nakladatelství: Domino



Vražda. Láska. Zrada. A také poslední oběť, kterou je třeba přinést. Rose čelí obvinění z vraždy. Lissa chce uplatnit svůj nárok na královský trůn. Ne, teď už mezi nimi nebude nic takové jako dřív…






 Proč jsem si knihu vybrala
Na tuto knihu jsem se po skvělém pátém dílu opravdu moc těšila. Když jsem ji držela v rukou, byla jsem vážně nadšená, protože jsem věděla, že se konečně dozvím, jak R. Mead tuto sérii zakončí. Stálo to za to.


OBSAHUJE SPOILERY
Gif recenze :D
(aneb stručný děj a moje pocity)
 Dojmy z této knihy napsat nedokážu. Tak vám snad jednou postačí tato ( podivná :D)  gif recenze :)  
PS: omlouvám se za písmo, které někde "odskočilo". Blogger mě dneska zlobí!
Hodnocení:




Začínám číst... Takže mě nerušte!


Rose je ve vězení a čeká na rozsudek.



Co jen má ta Lissa  v plánu...



Jo tak ono něco asi vybouchne.






A Rose může utéct.



Tak s Rose pojede i Dimitri?



Kde se tu vzala Sydney?







Hlavně být co nejvíc nenápadní, aby  nás nenašli strážci...




Utíkat nemá cenu, když víte, že vás Dimitri dohoní.



Ale za pokus to stojí!


Takže nezbývá nic jiného než jezdit auty.
Rychle...




Pomalu




Do toho se ještě stihli hádat, kdo bude řídit.





Cestou necestou
polem ne polem
jedu za tebou
velkým malotraktorem




Co tu zase dělá Viktor?!

Proč se tak hrnete do Sonina domu? Zůstaňte venku!



Můj výraz, když se ze Soni stala opět Morojka. 

Jill je Lissina nevlastní sestra?



Lissa splnila všechny zkoušky. Může kandidovat, pokud se na královském dvoře objeví včas Jill. 



Rose a Dimitri si vyznají lásku. Že bych se tvářila takto? 
                             
Spíš jsem se tvářila takto :D




Zbývá odhalení vraha. 






Věřili byste? Taša ráda střílí! 




Nakonec jsem se musela jen usmívat


PS:Sakra, sežeňte mi Pokrevní pouta. A rychle! ( teď už Zlatou lilii!, protože jsem PP přečetla.) 













 

4 komentáře:

  1. Úžasná recenze! Rozhodně dělej gify častěji! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Musím nějakou naplánovat a hlavně najít dobré gify! :D

      Vymazat
  2. Ale za pokus to stojí! - 8DDD to si dobre vyjadrila 8D
    Brutálna séria, zbožňujem ju, ja som prečítala už aj 3. diel spin-offu 8_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle série je prostě skvělá! Já se chystám na Zlatou lilii :)

      Vymazat

Za každý komentář vám moc děkuji :)