sobota 9. března 2013

Knižní shrnutí - Únor




Co jsem všechno přečetlaza měsíc Únor? Tentokrát toho moc nebylo (4.knížky), takže doufám, že další měsíc toho bude konečně víc :)  + nejhezčí obálky a stručný seznam


Jako první jsem přečetla (nebo spíše dočetla) v měsící únoru knihu Les rukou a zubů od Carrie Ryan. Byla jsem z ní trochu zklamaná, očekávala jsem toho trochu více. Možná to bylo tím, že "zombie" téma moc nevyhledávám. Knize jsem zatím udělila 3 hvězdičky. Budu si ji muset nejspíše přečíst znovu, abych ji mohla hodnotit lépe.







 Jako další jsem konečně začala číst první díl trilogie Hunger Games - Aréna smrti od Suzanne Collins. Určitě vás nepřekvapí, že jsem byla knížkou nadšená ( proč jsem ji už nezačala číst dřív? :D) a hodnotila jsem ji pěti hvězdičkami. Už se těším až dočtu celou sérii.









 Pro mě největší překvapení tohoto měsíce. Není to tak dlouho, co jsem přečetla první díl Rudá jako rubín. Knížku Modrá jako safír od Kerstin Gier jsem si vypůjčila v knihovně. Velmi dobře se četla a líbila se mi o trošku víc než první díl. Celkově jsem hodnotila 4.hvězdičkami







 Na druhý dil Hunger Games - Vražedná pomsta ( Suzanne Collins) jsem se moc těšila. První díl jsem měla vypůjčený z knihovny, ale u druhého jsem nemohla odolat a koupila jsem si ho.
A moje hodnocení? Plno momentů, které jsem vůbec nečekala. jsem si jistá, že pět hvězdiček si tato knížka 100% zaslouží.






OBÁLKY
( z přečtených knih pro měsíc únor)

Nejhezčí cizí obálka
Moc se mi zalíbila italská obálka pro Modrou
jako safír.

Nejhezčí česká obálka
Dlouho jsem váhala,ale nakonec se mi
nejvíc líbila obálka od Vražedné pomsty.

KONEČNÝ VERDIKT
Přečteno:
Les rukou a zubů - Carrie Ryan (320 stran)
Hunger Games - Aréna smrti - Suzanne Collins (328 stran)
Modrá jako safír- Kerstin Gier ( 344 stran)
Hunger Games - Vražedná pomsta - Suzanne Collins (336 stran)
                                       
Dohromady přečteno 1 328 stran



 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář vám moc děkuji :)